Otsikko
Heippa! Lapsuuden lempparikirja hukassa.. Satu on lorumainen, menee jotenkin näin: Silmä silmä nenä suu, se on vauva kukas muu Pallo pomppii pompompom,…

Kysytty

Heippa! Lapsuuden lempparikirja hukassa..

Satu on lorumainen, menee jotenkin näin:

Silmä silmä nenä suu, se on vauva kukas muu
Pallo pomppii pompompom, sydämiä siinä on
Kenen käsi sieppaa sen, vauvan vaiko tyttösen
Vauva tahtoo ruokaa, kuppi tänne tuokaa
Hiirulaiset kuiskailevat syökää ja juokaa

Vauva käy vielä ainakin ammeessa ennen kun menee nukkumaan.
Mikähän voisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Meidän vauvan kirja, jota jaettiin äitiyspakkauksessa 80- ja 90-luvuilla. Muitakin hyviä vauvan kanssa luettavia kirjoja esitellään dokumentissa Lue lapselle – Anna paras lahja tulevaisuutta varten http://docplayer.fi/8449171-Lue-lapselle-anna-paras-lahja-tulevaisuutta…