Otsikko
Kaipaisin tietoa lorusta joka menee jotenkin näin: Pekka polttolasin sai, no mikäs siinä, sai kun sai ... äiti savupilvenä puukauhan varteen .... jne

Kysytty

kaipaisin tietoa lorusta joka menee jotenkin näin:
Pekka polttolasin sai, no mikäs siinä, sai kun sai ... äiti
savupilvenä puukauhan varteen .... jne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Nuottikokoelmassa Pienten lauluja. WS 1958 on laulu nimeltä Pekan polttolasi. Olisiko kyseessä sama runo? Nuottikokoelma näyttää olevan paikalla Mikkelin kaupunginkirjastossa.