Otsikko
Olen kiinnostunut kirjasarjasta Unholan aitta / tekijä Harry Hallen, Finnan kautta selvisi että niitä on lainattavissa yliopiston kirjastosta. Kysynkin pitääkö…

Kysytty

Hei.
Olen kiinnostunut kirjasarjasta Unholan aitta / tekijä Harry Hallen,
Finnan kautta selvisi että niitä on lainattavissa yliopiston kirjastosta. Kysynkin pitääkö hakea kortti heille? Vai onnistuisiko kaukolainaus Kirkeksen kautta?

Vastaus

Vastattu

Jos haluat lainata aineistoa, jota ei ole Kirkes-kirjastoissa, voit tehdä kirjaston kautta kaukolainapyynnön. Kaukolainat ovat maksullisia. Kaukolainatilauksen voit tehdä verkossa. Kaikkien Kirkes-kirjastojen kaukolainojen tilausohjeet löydät täältä: https://kirkes.finna.fi/Content/asiakkaalle#kaukolainat.