Olen järjestämässä ystävilleni illallista, jossa illan teema olisi jonkinlainen mysteeritarina. Etsin siis, jotakin lyhyehköä mysteeritarinaa, jossa vieraat…

Kysytty

Olen järjestämässä ystävilleni illallista, jossa illan teema olisi jonkinlainen mysteeritarina. Etsin siis, jotakin lyhyehköä mysteeritarinaa, jossa vieraat pääsisivät pähkäilemään, kuka on syyllinen. Osaisitko neuvoa, mistä tällaisia tarinoita voisin hakea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lemmikki Beckerin "Ratko Ariadnen lankoja: juonikas seuraleikki" (1991) voisi sopia tähän tarkoitukseen.