Etsin tietokisailuun ja seuraleikkeihin sopivia kirjoja, vinkkejä tai linkkejä ajalta ennen 1970?

Kysytty

Hei, Etsin tietokisailuun ja seuraleikkeihin sopivia kirjoja, vinkkejä tai linkkejä ajalta ennen 1970?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä on Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyviä seuraleikki- ja tietovisailukirjoja, jotka ovat ilmestyneet ennen vuotta 1970:

Seuraleikkivälineitä ja juhlakoristeluja / Ruth Zechlin ; Ruth Zechlinin teoksesta .. toimittanut Mary Olki. 1956.

Ajanvietteen ihmekirja : seuraleikkejä, pelejä, hupaisia temppuja ja leikillisiä esityksiä / toimittanut Ilmari Jäämaa. 1949.

VISANIEKKA : 1500 TIETOKILPAILUTEHTÄVÄÄ / TIMO T. KAUKONEN. 1966

Tiedon puntari / Jouko Nikula. 1967.

Mieleni minun tekevi : askartelun ja kokeilun, keräilyn ja retkeilyn sekä eri harrastusalojen pikku jättiläinen / toimittanut Yrjö Karilas.1957

Viisasten kerhon parhaat palaverit / Tauno Rautiainen. 1952

Vanhoista seuraleikeistä ja tietokilpailuista löytyy varmasti lisää kirjallisuutta Suomalaisen kirjallisuuden seuran kirjastosta, joka sijaitsee Helsingissä osoitteessa Hallituskatu 1. Se on avoinna
ma–to klo 10–18
pe klo 10–16
Puh.0201 131 272