Otsikko
Mistä olisi mahdollista löytää Eino Leinon runon Rauha ruotsinkielinen käännös?

Kysytty

Mistä olisi mahdollista löytää Eino Leinon runon Rauha ruotsinkielinen käännös?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaipaamasi runon ruotsinnos ”Frid” löytyy Barbara Helsingiuksen ruotsintamana nuottikirjasta ”Eino Leino” (1992). Ruotsinnoksessa ovat mukana alkuperäisen runon kaikki kolme säkeistöä. Kirjan saatavuustiedot HelMet-kirjastoista ovat katsottavissa osoitteesta http://www.helmet.fi/record=b1021955~S3*fin, ja sieltä voit halutessasi myös varata kyseisen nuottikirjan.