90-luvulla, ehkä 80-luvunkin puolella, luimme kavereiden kanssa kirjaa/kirjoja, jotka sisälsivät lyhyitä tarinoita, joiden loppu piti arvata. Muistelen niiden…

Kysytty

90-luvulla, ehkä 80-luvunkin puolella, luimme kavereiden kanssa kirjaa/kirjoja, jotka sisälsivät lyhyitä tarinoita, joiden loppu piti arvata. Muistelen niiden kulkeneen adrienin tarinoiden nimellä, mutten ole sellaisia löytänyt hakemistani kirjastoista. Onkohan niitä enää löydettävissä vai muistankohan nimen väärin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittamasi teos on todennäköisesti Becker, Lemmikki: Ratko Ariadnen lankoja, ilmestynyt vuonna 1991. Teosta on kuvattu sanoilla seuraleikit, arvoitukset.