Otsikko
Olen etsinyt Ariadnen lanka -nimistä kirjaa jo pitkään useista kirjastoista, mutta en ole sitä onnistunut löytämään. Onko teillä tietoa, vieläkö minulla olisi…

Kysytty

Olen etsinyt Ariadnen lanka -nimistä kirjaa jo pitkään useista kirjastoista, mutta en ole sitä onnistunut löytämään. Onko teillä tietoa, vieläkö minulla olisi toivoa? Useita vuosia sitten TV:stäkin tuli samanniminen ohjelma, jossa oli pieniä tarinoita. Käyttäisin kirjan tarinoita ajanvietteenä esim. leirikoulumatkoilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lemmikki Beckerin Ratko Ariadnen lankoja: juonikas seuraleikki (1991) voisi olla tarkoittamasi kirja.