Otsikko
Olisiko sellaisia kirjoja missä olisi ideoita aineettomaan lahjaan eli esim.yhteinen tekeminen ym?

Kysytty

Olisiko sellaisia kirjoja missä olisi ideoita aineettomaan lahjaan eli esim.yhteinen tekeminen ym?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineettomista lahjoista löytyy vastaus Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta parin vuoden takaa.

Esimerkiksi nämä kirjat esittelevät vinkkejä yhteiseen tekemiseen:

Aikuisten leikkikirja

Kotihipat: aikuisten leikkejä

Ruutuvapaata koululaisille