Otsikko
Onko olemassa kirjaa, joka sisältäisi Ariadnen lanka tyyppisiä juttuja? Sellainen kirja on kuulemma olemassa....

Kysytty

Onko olemassa kirjaa, joka sisältäisi
Ariadnen lanka tyyppisiä juttuja? Sellainen kirja on kuulemma olemassa....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin Lemmikki Beckerin teosta Ratko Ariadnen lankoja. Se on Varkauden kaupunginkirjaston luokassa 79.84. Siitä luokasta voisi kenties löytyä muutakin nuorisotyöhön sopivaa aineistoa.