Olen 14-vuotias. Haluan tulla kesätöihin 2022 kirjastoon. Onko se mahdollista? Toivottavasti pääsen. Haluan mennä oman lähikirjastoon. Jos pääsen, saanko…

Kysytty

Moi. Olen 14-vuotias. Haluan tulla kesätöihin 2022 kirjastoon. Onko se mahdollista? Toivottavasti pääsen. Haluan mennä oman lähikirjastoon. Jos pääsen, saanko palkkaa, koska normaalisti kesätöistä saa palkka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hienoa, että olet ajoissa etsimässä kesätyöpaikkaa! Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjasto ottaa töihin vain 16 vuotta täyttäneitä. Kesän 2022 kesätyöpaikat tulevat haettaviksi kevään 2022 aikana (tarkempi aika ei ole tällä hetkellä tiedossa). Kaikkia Helsingin kaupungin työpaikkoja, myös kesätöitä, haetaan sähköisesti Helsinkirekry-sivuilta: https://www.hel.fi/rekry/fi/