Nyt on tarpeen poistaa kirjojen varauksia, joita tein netissä. Olen saanut osan kirjoista muualta. Miten toimin?

Kysytty

Hei, nyt on tarpeen poistaa kirjojen varauksia, joita tein netissä. Olen saanut osan kirjoista muualta. Miten toimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit poistaa Helmet-verkkokirjastoon tekemiäsi varauksia verkkokirjaston Omat tietoni -linkin kautta. Kirjaudu kirjastokortin numeron ja tunnuslukusi avulla omiin tietoihisi ja sieltä kohtaan Varaukset. Merkitse rasti valitsemiesi varausten vasemmalla puolella oleviin ruutuihin ja painikkeesta Poista saat varaukset poistetuksi.

Ohje löytyy myös Helmet-verkkokirjaston sivuilta Ohjeita kohdasta Varausten muuttaminen ja peruuttaminen:

http://helmet.fi/search~S9*fin/k

Voit myös pyytää kirjaston henkilökuntaa poistamaan varaukset.