Otsikko
Norjalainen laulaja Sissel Kyrkebo, onko levytettyä tuotantoa, minkä nimisiä ja onko levyjen etälainaus yleensäkään mahdollista?

Kysytty

Norjalainen laulaja Sissel
Kyrkebo, onko levytettyä tuotantoa, minkä nimisiä ja onko levyjen etälainaus yleensäkään mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainaksi on mahdollista tilata materiaalia, siis myös cd-levyjä, joita Jyväskylän kirjastoista ei löydy.

Näyttäisi siltä, että kyseisen laulajattaren tuotantoa löytyy muista kaupungeista Suomessa, mutta meiltä ei, jotten voit jättää kaukopalvelutilauksen. Suomesta löytyy ainakin nämä viisi äänitettä: Gift of Love, Innerst i sjelet, Sissel, Soria Mora ja Stilla natt.