Moikka! Kiinnostais tietää millon Sarah J. Maasin valtakuntasarjan kolmas osa ollaan suomentamassa. Onko teillä mitään tietoo tai voiko sitä mistään kysellä,…

Kysytty

Moikka! Kiinnostais tietää millon Sarah J. Maasin valtakuntasarjan kolmas osa ollaan suomentamassa. Onko teillä mitään tietoo tai voiko sitä mistään kysellä, vai täytyyks vaa jännittyneenä ootella kunnes se ilmestyy?

Vastaus

Vastattu

Kustantaja (Gummerus) ei ole julkaisemassa kolmannen osan suomennosta ainakaan vielä tänä keväänä. Ensi syksynä/talvena ilmestyvistä kirjoista ei vielä ole tietoa.

Kustantajat julkaisevat tiedot teoksista n. puoli vuotta ennen ilmestymisajankohtaa. Kirjastoihin uutuudet tilataan heti, kun se on mahdollista.