Kuinka kauan Soturikissat Uusi Profetia -kirjat ovat lainattavissa Lauritsalan kirjastossa? Ajattelin jos haluaisin lukea uutta profetiaa myöhemminkin. Entä…

Kysytty

Kuinka kauan Soturikissat Uusi Profetia -kirjat ovat lainattavissa Lauritsalan kirjastossa? Ajattelin jos haluaisin lukea uutta profetiaa myöhemminkin. Entä koska ilmestyy kolmas osa Soturikissat Uudesta Profetiasta? Tarkoitin siis milloin se ilmestyy kauppoihin :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erin Hunterin fantasiakirjasarjaa Soturikissat: Uusi profetia on lainattavissa Lauritsalan kirjastosta varmasti pitkään. Kirjastosta poistetaan kirjoja vasta, kun ne ovat huonokuntoisia ja mahdollisuuksien mukaan tilataan suosituista sarjoista uudet tilalle. Voit halutessasi varata kirjoja, lasten- ja nuortenaineiston osalta varaaminen on maksutonta. Kirjastosta saat internettunnukset, joilla voit tehdä itse varauksia tai voit myös pyytää henkilökuntaa varaamaan haluamasi kirjan.

Scifi- ja fantasiakirjallisuuteen erikoistuneen Risingshadow-sivuston mukaan kolmas kirja Aamunkoi ilmestyy maaliskuussa 2013. Uusi profetia on kaiken kaikkiaan kuusiosainen sarja. Lisää voit lukea tämän linkin kautta: http://www.risingshadow.fi/library?action=series&series_id=944