Milloin Soturikissat - Uusi Profetian kolmas kirja tulee Lappeenrannan kirjastoihin?

Kysytty

Milloin Soturikissat - Uusi Profetian kolmas kirja tulee Lappeenrannan kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kolmas kirja, nimeltään Aamunkoi ilmestyy kirjakauppoihin maaliskuussa 2013. Kirjastoon kirja tulee hieman myöhemmin, kuitenkin jo kevään aikana. Voit seurata tilannetta itse aineistohaun kautta http://weborigo.lappeenranta.fi/ tai kysyä kirjastosta. Halutessasi voit myös varata sen, kunhan kirja ensin tilataan ja sen tiedot tulevat rekisteriimme.