Missä kirjastoissa on lainattavissa soturikissat mangoja?

Kysytty

Missä kirjastoissa on lainattavissa soturikissat mangoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nivalan kirjastosta voit lainata kaikki suomennetut Erin Hunterin Soturikissat-sarjan suomennokset: Villiin luontoon, Tuli ja jää, Salaisuuksien metsä, Myrsky nousee, Vaarallinen polku, Pimeyden hetki, Tulitähden tehtävä, Taivasklaanin kohtalo, Keskiyö, Kuunnousu, Aamunkoi, Tähtiyö, Iltahämärä.

Tiekkö-tietokannan kautta näet, ovatko ne juuri nyt hyllyssä vai lainassa:

http://www.tiekko.fi/