Otsikko
Missä kirjassa ilmeisesti jonkun lapsenlapsi katosi metsään ja hänen mummonsa lähti etsimään häntä? Muistaakseni tämän lapsen nimi oli Sami. Kirjassa oli myös…

Kysytty

Missä kirjassa ilmeisesti jonkun lapsenlapsi katosi metsään ja hänen mummonsa lähti etsimään häntä? Muistaakseni tämän lapsen nimi oli Sami. Kirjassa oli myös ainakin karhu, jonka nimi oli Nalle Korvenkontio.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kirjaa on etsiskelty, isommallakin väellä, mutta ei valitettavasti vielä löydetty. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?