Otsikko
Mitkä ovat Brita Koivusen laulaman Neiti Sievänen ja minä kappaleen sanat? En ole löytänyt niitä mistään ja muistan vain osan laulusta.

Kysytty

Mitkä ovat Brita Koivusen laulaman Neiti Sievänen ja minä kappaleen sanat? En ole löytänyt niitä mistään ja muistan vain osan laulusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Neiti Sievänen ja minä -kappaletta ei näy löytyvän nuottijulkaisuna. Laulu on esim. Koivusen Unohtumattomat-cd:llä.