Missä kaikissa Kaija Koon kappaleissa on ollut mukana hänen ex miehensä Markku Impiö ja mitä tapahtui kun ko. hlöt erosivat toisistaan liittyen kappaleiden…

Kysytty

Missä kaikissa Kaija Koon kappaleissa on ollut mukana hänen ex miehensä Markku Impiö ja mitä tapahtui kun ko. hlöt erosivat toisistaan liittyen kappaleiden tekijänoikeuksiin?

Vastaus

Vastattu

Äänitetietokanta Fonosta näet kätevästi mitä Kaija Koon kappaleita Markku Impiö on ollut mukana tekemässä.
Mene osoitteeseen www.fono.fi ja kirjoita etusivun Tekijä-hakukenttään Impiö Markku ja Esittäjä-kenttään Koo Kaija.

Avioero ei vaikuta tekijänoikeuksien siirtymiseen. Lisätietoa löydät oikeusministeriön Finlex-lakipalvelusta.

Jos lakipalvelun teksti tuntuu liian vaikeaselkoiselta, Sanna Niemelän Tekijänoikeudet oppilaitosmusikaalissa -opinnäytetyön (2016) kappaleeseen "Tekijänoikeuden voimassaolo ja päättyminen" on koottu keskeistä tietoa avioeron vaikutuksista tekijänoikeuksiin. Opinnäytetyön lähdeluettelosta näet myös mistä voit saada halutessasi lisätietoa.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/116195/Niemela_Sanna.pdf?sequence=1&isAllowed=y