Miten voin muuttaa omia tietojani Web-origossa? Sähköpostiosoitteeni on muuttunut.

Kysytty

Miten voin muuttaa omia tietojani Web-origossa? Sähköpostiosoitteeni on muuttunut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti et voi suoraan päivittää omia tietojasi verkkokirjastoon. Voit lähettää uuden sähköpostiosoitteesi lomakkeella kirjaston kotisivuilla osoitteessa http://hameenlinna.kirjas.to/ (Asiakkaan opas->lomakkeet->osoitteenmuutos) tai ilmoittaa sen sähköpostitse kirjaston neuvontaan osoitteella neuvonta@hameenlinna.fi tai puhelimitse 03-621 2598.