Otsikko
Miten voin internetistä katsoa onko jokin esim. tietty kirja Oulun kaupunginkirjastossa? vai näkeekö sitä mitenkään omalta tietokoneelta?

Kysytty

Miten voin internetistä katsoa onko jokin esim. tietty kirja Oulun kaupunginkirjastossa? vai näkeekö sitä mitenkään omalta tietokoneelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston aineistotietokannan osoite on
http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/. Aineistotietokannassa
voit tehdä tiedonhakuja, tarkistaa onko haluamasi teos lainassa
vai saatavissa, varata aineistoa ja uusia lainojasi. Varauksen
tekoon ja lainojen uusimiseen tarvitset salanumeron.