Helmet omien tietojen muistilistaltani on hävinnyt kirja ja sen kohdalla lukee Tietue b2200791 ei ole saatavilla. Miksi se on hävinnyt? Näin on käynyt joskus…

Kysytty

Helmet omien tietojen muistilistaltani on hävinnyt kirja ja sen kohdalla lukee Tietue b2200791 ei ole saatavilla. Miksi se on hävinnyt? Näin on käynyt joskus aiemminkin. En muista mikä sieltä on hävinnyt, luulin, että pysyvät listalla, eikä tarvitse itse muistaa. Laitan listalle paljon sellaista, jota ehkä jossain vaiheessa lainaisin. Tämä viimeisen kadonneen olin lisännyt kuukausi sitten. Joskus lähetän kyllä listat sähköpostiin talteen, mutta en viitsi vähän väliä niin tehdä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tapauksessa on varmaankin käynyt niin, että kyseinen kirja on poistettu kirjastojärjestelmästä. Koska kirja on poistettu järjestelmästä, sen tiedot eivät enää näy muistilistalla eivätkä lainaushistoriassa.

1 ääntä

Kommentit

Onpas harmi, että nimikkeen tietojen pitää noin täydellisesti kadota. Jos teoksen nimi ja tekijä jäisi näkyviin, voisi teosta kuitenkin yrittää etsiä kirpputoreilta tai divareista, vaikka sitä ei kirjastosta enää löytyisikään.