Olisiko mahdollista saada Juha Leppäsen kirja 'Yritysturvallisuus käytännössä' lainattavaksi. Se ilmestyy joulukuussa ja on Talentumin kirjoja. En löytänyt…

Kysytty

Olisiko mahdollista saada Juha Leppäsen kirja 'Yritysturvallisuus käytännössä' lainattavaksi. Se ilmestyy joulukuussa ja on Talentumin kirjoja. En löytänyt kirjahankinta-linkkiä sivuiltanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole vielä tilattu Espooseen. Hankintatoivomuslomake on Espoon kaupunginkirjaston etusivulla.
Täyttänet lomakkeen itse yhteystietoinesi, toivomus välittyy hankinnasta vastaaville henkilöille.
http://www.espoo.fi/kirjastolomakkeet/hankintalomake.htm