Miten voisin löytää mistä kaikista kirjastoista Suomessa löytää Kirby Olsonin minkäkin kirjan? Yliopiston kirjastot, ym, mukaanluettuina..

Kysytty

Miten voisin löytää mistä kaikista kirjastoista Suomessa löytää Kirby Olsonin minkäkin kirjan? Yliopiston kirjastot, ym, mukaanluettuina..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei ole olemassa palvelua, jolla teoksia voisi hakea kaikista kirjastoista yhdellä haulla. Eri kirjastojen tietokannat on kuitenkin koottu Kirjastot.fi -sivustolle. Niiden joukossa on useita kirjastokimppoja sekä maakuntakirjastojen monihaku, joiden kautta voit tarkistaa teoksen tiedot useammasta kirjastosta samalla kertaa. Sivun osoite on http://www.kirjastot.fi/fi-fi/kirjastot/
Kirjastossa on käytettävissä Yliopistokirjastojen yhteisluettelo LINDA, josta tekijähaulla Olson, Kirby löytyivät seuraavat teokset:

Nimeke: Gregory Corso : doubting Thomist / Kirby Olson
Julkaistu: Carbondale : Southern Illinois University Press, cop. 2002
Kirjasto: HELKA - Helsingin yliopiston kirjastolaitos

Nimeke: Comedy after postmodernism : rereading comedy from Edward Lear to Charles Willeford / Kirby Olson
Julkaistu: Lubbock, Tex. : Texas Tech University Press, cop. 2001
Kokoelma: TRIA - Vaasan tiedekirjasto
Kirjasto: VOLTER - Turun yliopiston kirjasto