Otsikko
Pyydän tiedustella, onko Elämäntarina-lehteä saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoissa? Lehteä julkaisee Elämäntarinayhdistys ry. Lehden numero 3/2016 ilmestyi…

Kysytty

Pyydän tiedustella, onko Elämäntarina-lehteä saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoissa? Lehteä julkaisee Elämäntarinayhdistys ry. Lehden numero 3/2016 ilmestyi hiljattain.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elämäntarina-lehti kuuluu Helsingissä Pasilan kirjaston kokoelmiin ja Espoossa Sellon kirjaston kokoelmiin. Pasilan kirjaston numeroita ei voi lainata kotiin. Sellosta lehdet saa kotilainaan uusinta numeroa lukuun ottamatta. Vantaalla lehti on tullut Hakunilan kirjastoon, mutta siellä ei ole vielä merkintää numerosta 3/2016.