Miten voi olla mahdollista, että minulla on varaus äänikirjasta (ja ollut jo TOSI PITKÄÄN) ja saman aikaisesti tuote löytyy hyllystä? (Seppo Jokinen:…

Kysytty

Miten voi olla mahdollista, että minulla on varaus äänikirjasta (ja ollut jo TOSI PITKÄÄN) ja saman aikaisesti tuote löytyy hyllystä? (Seppo Jokinen: Hiirileikki - 4.9.2011 klo 9:00 Käpylä)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käpylän kirjasto on ollut pitkään remontissa ja auennut vasta pari päivää sitten. Remontin aikana varaukset eivät ole siirtyneet Käpylän niteisiin. Soitin Käpylään, ja siellä luvattiin etsiä äänikirja: aineistoa kun on vielä remontin jäljiltä varastolaatikoissa. Jos äänikirjaa ei löydy etsimisestä huolimatta, Käpylästä ilmoitetaan sinulle.

Toinen kappale äänikirjaa on ollut Tikkurilan kirjastossa, mutta nide on nyt syystä tai toisesta korjattavana.