Otsikko
Mitä tarkoittaa, kun varaan niin siinä lukee ei varattavissa? Olisin kiinnostunut kahdesta kirjasta Vintagen viemää,50 sisustusprojektia Parolan asemalta,…

Kysytty

mitä tarkoittaa, kun varaan niin siinä lukee ei varattavissa?
Olisin kiinnostunut kahdesta kirjasta
Vintagen viemää,50 sisustusprojektia Parolan asemalta,
suuri arkartelu ja käsityökirja 2011 Marha Swevart

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat kirjat ovat aivan uusia, eikä niitä ole ilmestynyt HelMet-verkkokirjastoon vielä yhtään kappaletta. Siksi niitä ei pysty vielä varaamaankaan. HelMet-kirjastojen hankintajärjestelmästä näen, että kirja on aivan vastikään saapunut tukkutoimittajalta, mutta kirjat täytyy vielä käsitellä lainauskuntoon ja viedä rekisteriin ennen kuin niitä voidaan antaa lainattaviksi. Varmasti kirjat ovat tulossa aivan piakkoin lainattaviksi. Kannattaa seurata HelMet-verkkokirjastoa. Kun ensimmäinen kappale kirjaa ilmestyy sinne, varauksen pystyy jo tekemään.