Mitä pitäisi tehdä jos on varmasti palauttanut teoksen, mutta se kerryttää yhä maksua palauttamattomissa?

Kysytty

Mitä pitäisi tehdä jos on varmasti palauttanut teoksen, mutta se kerryttää yhä maksua palauttamattomissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ottaa yhteyttä kirjastoon, johon olet kirjan palauttanut. Paras tapa on käydä siellä, mutta mahdollisesti asiaa voisi selvittää puhelimessakin. Jos sinulla on teoksesta palautuskuitti, sitä näyttämällä voit todistaa, että olet palauttanut kirjan. Joka tapauksessa on tosiaan parasta keskustella asiasta kirjastossa, johon olet kirjan palauttanut. Espoon kirjastojen yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17362.