Otsikko
Miten tiedän kun varaukseni on tullut noutokirjastooni?

Kysytty

Miten tiedän kun varaukseni on tullut noutokirjastooni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokorttisi mukaan ilmoitus tulee sinulle tällä hetkellä sähköpostitse. Ilmoitus voi tulla myös postitse tai tekstiviestillä. Tekstiviesti on maksullinen, muut ilmoitustavat ovat ilmaiset. Jos osoitteesi tai sähköpostisi muuttuvat, sinun on ilmoitettava siitä kirjaston henkilökunnalle tai tehtävä muutos omiin tietoihin verkkokirjastossamme www.helmet.fi. Mikäli haluat ilmoitukset tekstiviestinä, tiedot tekstiviestien käyttöönotosta löytyvät helmetistä kohdasta ohjeita.

6 ääntä

Kommentit

Miten näen Helmet tunnuksella kun varaukseni on tullut noutokirjastooni?