Otsikko
Jos varaan tietyn kirjan, joka löytyy esim. entressen kirjastosta, mutta kirjasto on jo mennyt kiinni, niin kuinka nopeasti se kirja menee varatuksi seuraavana…

Kysytty

Jos varaan tietyn kirjan, joka löytyy esim. entressen kirjastosta, mutta kirjasto on jo mennyt kiinni, niin kuinka nopeasti se kirja menee varatuksi seuraavana päivänä? oletetaan että se kirja on hyllyllä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Isoissa kirjastoissa kuten Entressessä henkilökunta on paikalla jo kahdeksasta lähtien, pienemmissä kirjastoissa aukioloajat vaihtelevat. Jos kirjasto avataan aikaisin, voi tosiaan käydä niin, että kirja, jossa on varauksia, otetaan pois hyllystä jo aamulla. Tällaisessa tilanteessa asiakas voi soittaa kyseiseen kirjastoon heti aamusta ja tehdä puhelinvarauksen. Silloin kirja nostetaan syrjään esim. palvelutiskille, josta asiakas voi myöhemmin käydä noutamassa sen.