Otsikko
Minkä ikäisille suosittelette kirjaa "Kirjoittamisen ihanuus: Nuoren kirjoittajan opas"? Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Kysytty

Minkä ikäisille suosittelette kirjaa "Kirjoittamisen ihanuus: Nuoren kirjoittajan opas"? Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu

Kyseinen teos on suunnattu ehkä noin 13-19 -vuotiaille nuorille. Mitään tosi tarkkoja rajoja ei voi kuitenkaan määrittää. Minkä tahansa ikäinen lukija voi saada hyötyä ja hyviä vinkkejä kyseisestä oppaasta.

Kirjaa varten on mm. haastateltu kirjoittamista harrastavia nuoria, joten ehkä tuossa ikähaarukassa olevat saavat eniten vertaistukea ja samaistumispintaa.

Teos ei ole myöskään liian teoreettinen, joten nuoremman lukijan on ehkä helpompi tarttua tähän.