Miten saan muutettua omiin tietoihin uuden sukunimeni, jonka sain avioliiton myötä?

Kysytty

Miten saan muutettua omiin tietoihin uuden sukunimeni, jonka sain avioliiton myötä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimenmuutos vaatii käynnin jossain HelMet-kirjastossa, koska myös kirjastokorttisi vaihdetaan uuteen. Tarvitset uudella nimelläsi olevan kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Uusi kortti ei maksa mitään.