Miten/missä pääsee aikuisopiskelijana opiskelemaan ammattikoulun opettajaksi?

Kysytty

Hei!
Miten/missä pääsee aikuisopiskelijana
opiskelemaan ammattikoulun opettajaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aikuiskoulutusopas 2001 - jota voit kysellä tutkittavaksi Työvoimatoimistosta tai kirjastoista, tai selata osoitteessa http://www.oph.fi/koulutusoppaat/aikopas/ - kertoo, että ammatillista opettajankoulutusta tarjoavat yliopistojen lisäksi mm. Hämeen, Jyväskylän, Tampereen ja Oulun ammattikorkeakoulut, sekä Helia Helsingissä ja Åbo Akademin kasvatustieteiden tiedekunta. Pääsyvaatimuksista ja kelpoisuuksista saat myös tietoja oppaasta, joten suosittelen, että tutustut siihen!