Mikä olisi hyvä kielikurssi englannin kertaamista varten? Olen suorittanut lukiossa pitkän englannin, mutta taidot ovat ruostuneet.

Kysytty

Mikä olisi hyvä kielikurssi englannin kertaamista varten? Olen suorittanut lukiossa pitkän englannin, mutta taidot ovat ruostuneet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Englanninkielen kertaamiseen sopisi kielikurssi Brief case : kertaa englantia!, 2005. Kirjaan kuuluu 2 cd-levyä. Lukion moniosaisia kursseja on Culture café, In touch ja English update. Aikuisopiskelijoiden suosiossa on kielikurssi English for you. Se lähtee aivan alkeistasolta. Oulun kaupunginkirjastossa olevia kielikursseja voi hakea Intro verkkokirjastosta http://oukasrv6.ouka.fi:8001/?formid=find2 laittamalla asiasanoiksi esim. englannin kieli, aikuisopiskelu, itseopiskelu. Lisäksi kielikurssit on jaoteltu tason mukaan alkeistaso, keskitaso, edistynyt taso. On myös kielikursseja, jotka on suunniteltu kuullun ymmärtämisen, esim. Active listening, tai suullisen kielitaidon kohentamiseen , esim. Puhu englantia, No problem! tai Let’s talk. Viimeksi mainitussa opetetaan amerikanenglantia.