Etsin sellaista englannin kielen oppikirjaa tai vastaavaa, jossa olisi mahdollisimman paljon matkailuun liittyvää sanastoa, sanontoja jne,

Kysytty

Etsin sellaista englannin kielen oppikirjaa tai vastaavaa, jossa olisi mahdollisimman paljon matkailuun liittyvää sanastoa, sanontoja jne,

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen eli Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastojen kokoelmista löytyvät mm. seuraavat erityisesti matkailuun liittyvät englannin kielen oppikirjat ja sanastot:

Englannin matkatulkki ja sanasto, Tammi 2006
Frisk, Outi, Sujuvaa matkaa englanniksi, Otava 2003
Jones, Leo, Welcome! English for the travel and tourism industry, Student's book, Cambridge University press 1998
Viney, Peter, Survival English, International communication for professional people, Student's book, WSOY 1995
Menzies, Peter, Easy English for the traveller, Otava 6.p 1997
CD-ROM Travel talk, dansk-engelsk, suomi-englanti, norsk-engelsk, svenska-engelska sisältää englannin kielen matkailusanastoa ja -fraaseja.

Lisää aineistoa voi hakea HelMet-kirjastojen aineistoluettelosta www.helmet.fi käyttämällä sanahakua ja kirjoittamalla hakusanoiksi 'englannin kieli matkailu'.