Miten mahtaa kuulua suomeksi seuraava lainaus Vladimir Nabokovin teoksesta Puhu, muisti: "En sommarmorgon in min barndoms legendariska Ryssland gick min första…

Kysytty

Miten mahtaa kuulua suomeksi seuraava lainaus Vladimir Nabokovin teoksesta Puhu, muisti:

"En sommarmorgon in min barndoms legendariska Ryssland gick min första
yrvakna blick till springan mellan de båda vita inre fönsterluckorna."

Vastaus

Vastattu

Kysymyksen sitaatti on kirjan kuudennen luvun alusta:

"Kesäisenä aamuna, poikavuosieni legendaarisella Venäjällä, kohdistui ensimmäinen katseeni heti herättyäni valkoisten sisäkaihdinten väliseen rakoon." (suomentanut Juhani Jaskari)