Radiopuhelimet-yhtyeen(oululainen!)äänite K.O,jos sen vois hankkia cd-muodossa,olisi kulttuuriteko 😃

Kysytty

Radiopuhelimet-yhtyeen(oululainen!)äänite K.O,jos sen vois hankkia cd-muodossa,olisi kulttuuriteko 😃

Vastaus

Vastattu

30 vuotta sitten ilmestyneen CD-levyn saaminen jostain ostamalla on käytännössä kokonaan onnenkauppaa, jollaiseen kirjastojen musiikkiosastoilla ei ole nykyään juuri aikaa. Kun kysymyksestä ei suoranaisesti käy ilmi, minne levy pitäisi saada (oletettavasti Ouluun), todettakoon tässä, että CD löytyy sekä Tampereelta että HelMet-kirjastoista (suora linkki https://luettelo.helmet.fi/record=b1468422~S9*fin) eli ainakin kaukolainaksi sen saa. Vanhoistakin levyistä voi toki tehdä kirjastolle - mieluiten suoraan - hankintaehdotuksen, mutta kovin todennäköistä sen löytyminen ostettavaksi ei ole.

Heikki Poroila