Miten lehden voi varata?

Kysytty

Miten lehden voi varata? Kyse on nyt lehdestä Kotimikro no. 4 2018.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehtien varaaminen tapahtuu hiukan toisin kuin kirjojen.

Voit valita varattavan lehden numeron vasta, kun olet antanut muut varaustiedot, esimerkiksi näin:

Etsi haluamasi lehden nimeketiedot ja napsauta joko painiketta Varaa tai painiketta Lisää koriin. Syötä omat tietosi, valitse noutokirjasto ja napsauta painiketta Jatka. Nyt näytölle ilmestyy luettelo valitsemasi lehden numeroista. Valitse haluamasi numero ja napsauta painiketta Varaa valittu lehden numero.

http://luettelo.helmet.fi/help*fin#lehtienvaraaminen