Elokuvassa The Long Goodbye (pitkät jäähyväiset), ohj. Altman, 1973, esitetään kappale The Long Goodbye, säv. John Williams, sanat Johnny Mercer. Löytyykö…

Kysytty

Elokuvassa The Long Goodbye (pitkät jäähyväiset), ohj. Altman, 1973, esitetään kappale The Long Goodbye, säv. John Williams, sanat Johnny Mercer. Löytyykö nuottijulkaisua, jossa ko. kappale on mukana ja jos löytyy, mistä julkaisun voisi tilata ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen yrittänyt etsiä The long goodbye -kappaleeseen nuotteja, mutta kovin helposti ne eivät ole löydettävissä. Olen nyt käynyt läpi oman kirjastomme lisäksi pääkaupunkiseudun Helmet-tietokannan sekä lukuisia muita suomalaisia kirjastoja. Yritän vielä selvittää, josko nuotteja löytyisi ja laitan sinulle viestiä vielä tällä viikolla.