Mitä Yksin kotona -elokuvien vanhemmat Peter ja Kate McCallister ovat ammatiltaan?

Kysytty

Mitä Yksin kotona -elokuvien vanhemmat Peter ja Kate McCallister ovat ammatiltaan?

Vastaus

Vastattu

Elokuva ei tähän anna suoria vastauksia ja verkossa onkin kehitelty kaikenlaisia teorioita varsin vaurailta vaikuttavien henkilöhahmojen ammateista. Todd Strasser kirjoitti elokuvan pohjalta romaanin, jossa Peter McCallister on ammatiltaan "liikemies" ja puolisonsa Kate McCallister muotisuunnittelija.

https://www.chron.com/culture/celebrities/article/We-finally-figured-ou…