Vihreän delfiinin maa -elokuvana. Käy dvd ja myös VHS. Onko saatavana mistään? On vanha leffa, perustuu Elisabeth Goudgen samannimiseen kirjaan. Myös…

Kysytty

Vihreän delfiinin maa -elokuvana. Käy dvd ja myös VHS.
Onko saatavana mistään? On vanha leffa, perustuu Elisabeth Goudgen samannimiseen kirjaan. Myös kaupalliset palvelut käyvät. Asiakas haluaa saada tiedon, kuinka hän voisi saada elokuvan katsottavakseen.

Tiedustelee Askolan kunnankirjasto /Raija Penttinen

email: kirjasto@askola.fi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

elokuvaa ei valitettavasti ole saatavilla mistään kirjastoista. On vaikea sanoa, löytyisikö se jonkin suoratoistopalvelun kautta (esim. Netflix), koska niihin pitää kirjautua ensin sisään omilla käyttäjätunnuksilla ennen kuin sisältöjä pääsee selailemaan.

DVD:nä elokuva näytti olevan myynnissä ainakin Amazonissa, mutta levy lienee Pohjois_Amerikan aluekoodilla, joten sen katsomiseen tarvitaan DVD-soitin, joka ohittaa aluekoodin. Näistä voi kysyä tarkemmin laitteita myyvistä liikkeistä.

Ystävällisin terveisin,
Tetta Korhonen
kirjastonhoitaja