Löytyykö kirjastosta elokuvaa Prinsessa? Suomalainen 2010 julkaistu elämäkertaelokuva Anna Lappalaisesta?

Kysytty

Hei!

Löytyykö kirjastosta elokuvaa Prinsessa? Suomalainen 2010 julkaistu elämäkertaelokuva Anna Lappalaisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arto Halosen ohjaama Prinsessa-elokuva on lainattavissa DVD-tallenteena useista pääkaupunkiseudun kirjastoista.

HelMet-luettelosta voit tarkistaa, missä kirjastoissa DVD on tällä hetkellä paikalla. Voit myös tehdä siitä varauksen HelMet-verkkokirjastossa, mikäli korttiisi on liitetty tunnusluku. Varauksen voi tehdä myös soittamalla johonkin HelMet-kirjastoon. Kirjastojen yhteystiedot löytyvät HelMet-palvelusivuston oikeassa laidassa olevasta valikosta "Löydä kirjastosi".

http://www.helmet.fi/fi-FI