Otsikko
Fs .film on ilmestynyt iso dvd boksi jossa on kaikki james bond dvd elokuvat milloin tuo boksi tulee kirjastoihin?ehtiikö viellä tämän vuoden puollella vai…

Kysytty

Hei fs .film on ilmestynyt iso dvd boksi jossa on kaikki james bond dvd elokuvat milloin tuo boksi tulee kirjastoihin?ehtiikö viellä tämän vuoden puollella vai meneekö ensi vuoden alkuun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemaasi elokuvaa ei ole ollut vielä tarjolla hankintalistoilla.

Kaikki uutuushankinnat löytyvät aikanaan Helmet -aineistotietokannasta, joten kannattaa tarkkailla sitä sekä tiedustella kirjastoista http://www.helmet.fi/fi-FI