Federico Fellini ohjaama Ihana Elämä yksitoista kappaleita DVD:lla

Kysytty

Federico Fellini ohjaama Ihana Elämä yksitoista kappaleita DVD:lla

Vastaus

Vastattu

Ihana elämä -elokuvaa on Helmet-kirjastoissa vain viiden DVD:n kokoelmassa Fellini : collector's box. Pakkauksia on vain kaksi. Ne ovat tällä hetkellä lainassa, ja varauksiakin on, joten aivan heti sitä ei saa lainaan:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1986143__Sihana%20el%C3%A4m%C3%A4%20fellini__P0%2C1__Orightresult__U__X1?lang=fin&suite=cobalt