Etunimeni ja sukunimeni on muuttunut. En pääse helmet.fi sivustolta muuttamaan nimeäni. Miten tämä onnistuisi?

Kysytty

Etunimeni ja sukunimeni on muuttunut. En pääse helmet.fi sivustolta muuttamaan nimeäni.

Miten tämä onnistuisi?

Vastaus

Vastattu

Nimen muuttaminen kirjaston asiakastietoihin onnistuu paikan päällä missä tahansa Helmet-kirjastossa esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.