Mitä on hiimailu?

Kysytty

Mitä on hiimailu?

Vastaus

Vastattu

ReettaNoomiElina blogi tietää kertoa:"  Hiimailu on ystäväni sanojen mukaan joutilasta nurkissa pyöriskelyä, oleilua ja kaiken vähäisenkin siirtämistä huomiseen ja tekemisen välttelyä, pientä kehää, omaa suppeuttakin... Täytänkö moiset hiimailun kriteerit? Olen näitäkin, mutta tietoisesti myös yritän opetella hiimailua, chillaaminen lie suhteellisen sama asia. "http://reettanoomielina.blogspot.com/2014/02/hiimailua.html

1 ääntä

Kommentit

Eikös se sna ole himmailu eikä hiimailu? Himmailu löytyy monista sanakirjoista merkityksellä "vitkastella, viivytellä, hidastella", mutta hiimailua ei löydä edes Googlella.