Otsikko
Mitä kirjoja (ehkä 1-3 mahdollista ainakin) suosittelisitte pro gradu lopputyön valmisteluun ammattikorkeakoulutasolla Haaga-Heliassa?

Kysytty

Mitä kirjoja (ehkä 1-3 mahdollista ainakin) suosittelisitte pro gradu lopputyön valmisteluun ammattikorkeakoulutasolla Haaga-Heliassa?

Vastaus

Vastattu

Löysin Finna haulla pari uutta pro gradu opasta. Halutessasi voit laajentaa haun aikaväliä, jolloin löydät enemmän oppaita.

Kananen Jorma: Opinnäytetyön ja pro gradun pikaopas : avain opinnäytetyön ja pro gradun kirjoittamiseen. 2019

sekä Seppola Rauni: Liiketalous- ja yhteiskuntatieteen tutkimusstrategiat ja -menetelmät : opas pro gradu -tutkielmalle. 2023 Linkki Finnaan