Mistä tulee sanonta, että jos putoaa kilpailusta, lähtee laulukuoroon?

Kysytty

Mistä tulee sanonta, että jos putoaa kilpailusta, lähtee laulukuoroon?

Vastaus

Vastattu

Sanonnan voisi kuvitella viittaavan etenkin brittiläiselle jalkapalloyleisölle ominaiseen tapaan laulaa kannatuslauluja omalle joukkueelleen. Kun putoaa kilpailusta, joutuu katsomon puolelle yleisön joukkoon – siis "laulukuoroon".

Anfield Sings Amazing Version Of Liverpool FC's "You'll Never Walk Alone" vs Villarreal (May 2016) - YouTube