Otsikko
Mistä saan tietää, kuinka monta kappaletta jotakin tiettyä kirjaa löytyy kaikista "helmet" -kirjastoista yhteensä? Kiitos!

Kysytty

Hei!

Mistä saan tietää, kuinka monta kappaletta jotakin tiettyä kirjaa löytyy kaikista "helmet" -kirjastoista yhteensä?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat sen selville Helmet-verkkokorjaston kautta (www.helmet.fi). Kun kirjoitat Helmetiin Teoksen nimi -kohtaan hakemasi kirjan nimen ja klikkaat Hae-painiketta, saat luettelon kirjastoista, joiden kokoelmissa kirja on. Sivulla näkyy kymmenen kirjastoa, mutta jos kirjoja on enemmän kuin kymmenen, saat loput näkyviin klikkaamalla Näytä kaikki sijainnit -painiketta. Laskemalla kirjastojen lukumäärän selviää myös kirjojen määrä. Huomaa, että joistakin kirjoista on kirjastoissa useita painoksia. Myös mahdolliset äänikirjaversiot kirjasta ovat omana tietueenaan.

1 ääntä

Kommentit

Entä mistä saisi tietää kuinka monta kappaletta tiettyä kirjaa on kaikissa Suomen kirjastoissa yhteensä?